Klanten over ons

Op deze pagina staan korte reisverhalen van klanten die met HunTravel op reis zijn geweest :

Lisa Diamant

“Boedapest, wat een prachtige stad.” is wat ik al zo vaak had gehoord.

Ik moest er dus eens naartoe, maar wist niet goed hoe ik eraan moest beginnen.

Met goed gezelschap, maar vooral met de hulp van HunTravel, is dat echter allemaal perfect in orde gekomen.

Eerst en vooral was er het aanbevelen van de shuttle die ons naar ons hotel bracht.

Ons prachtig, en perfect gelegen hotel, waar wij dankzij HunTravel zijn terechtgekomen: In een kalme straat in Pest, op een kleine 50m van een metro die ons snel en rechtstreeks naar hartje Boedapest bracht, en op wandelafstand van het prachtige Heldenplein en de bekende Széchenyi baden (een echte aanrader om te ontspannen!).

Ook ons bezoek naar Boeda op de dag van de nationale feestdag werd door HunTravel aanbevolen, en ook dit was een geweldig succes.

Het festival dat we daar hebben meegemaakt was echt uniek.

Leuke volksmuziek, het demonstreren van artisanale beroepen en het artisanaal eten, de prachtige uitzichten en het kijken naar het vuurwerk ’s avonds, vanop dat heuveltje, heeft deze ervaring echt authentiek gemaakt.

Voor ons bezoek van de stad zelf, was er het gebruik van de “Hop on, Hop off” bus. Er zijn zoveel verschillende keuzes, maar de keuze van HunTravel was weer precies goed.

Hierdoor hebben we geen enkele plek gemist: De Opera, het Heldenplein, de grote Synagoge, het parlement, het kasteel van Boeda, en dergelijke meer zijn een absolute must.

Daarbij hoorde er bij deze bussen ook een boottocht op de adembenemende Donau rivier. Deze kan ook ’s nachts genomen worden, waarbij alle pittoreske monumenten en bruggen verlicht worden. Een echte prachtige ervaring!

Ook de sportievere mensen onder ons kunnen in Boedapest wat doen, en ook dit heeft HunTravel ons laten ontdekken.

De voorgestelde “wandeling” door de grotten werd een zeer aangename en leuke speleologische ervaring.

Zelfs op culinair vlak heeft HunTravel ons kunnen begeleiden.

In de restaurantjes en bistro’s die ons werden aangeraden hebben we heerlijk gegeten, en dit aan een zeer schappelijke prijs. Van Hongaarse specialiteiten tot populair eten, alles was erbij.

Kortom: HunTravel heeft ons geholpen om van ons bezoek  in Boedapest een magische en onvergetelijke reis te maken, en dat was zeker een groot succes!

Een echte aanrader dus!

Debby La Maitre

Wij besloten een week voor vertrek op vakantie te gaan, en wisten niks van Hongarije af, ik belde Krisztina en ze was meteen enthousiast, terwijl ze zelf in Hongarije zat, is ze meteen voor ons aan de gang gegaan, het moest immers op hele korte termijn geregeld worden! En dat heeft ze super goed geregeld, binnen 2 dagen hadden we een huis uitgekozen, uit de verschillende huizen die zij voor ons had verzameld na onze wensen uit te hebben gesproken! Ook heeft ze voor ons de goedkoopste luchtvaartmaatschappij uitgezocht! En heeft ze een aantal keer uit Hongarije gebeld, om nog wat dingen te vragen aan ons!

Na aankomst heeft Krisztina van alles verteld over wat we allemaal konden bezoeken in Hongarije, en hebben een aantal tips opgevolgt!

Wij en de kids hebben een super relaxe vakantie gehad, en dat komt mede door de goede hulp van Krisztina! En het Balatonmeer is heerlijk om je zomervakantie door te brengen, zeker met kinderen! Onze oudste vroeg op de terugreis meteen of we volgend jaar weer gingen!

Krisztina, superbedankt voor alle goede zorgen, en tips! En we komen zeker terug naar je mooie land!

Remco La Maitre

Wij hebben op het laatste moment een last minute kunnen boeken via HunTravel.
Nadat wij een mailtje gestuurd hadden aan Krisztina met onze wensen, kregen wij binnen enkele uren al een mailtje terug met een aantal mogelijkheden om te boeken.
Nadat wij onze keuze gemaakt hadden heeft Krisztina alles voor ons geregeld en ons via de mail op de hoogte gehouden.
Eenmaal aangekomen in Hongarije (na een vlucht van slechts 2 uur!!) was alles precies zoals Krisztina ons had beloofd.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en de kinderen hebben ook erg genoten van het Balatonmeer.
Het water blijft lang ondiep zodat zelfs onze dochter van 3 lekker kon “zwemmen” zonder dat wij als ouders ons zorgen hoefde te maken over golven, stroming en andere ongewenste bijkomstigheden, zodat het voor ons ook een lekkere relaxte vakantie werd.
De omgeving is mooi, Siofok is een leuk stadje en we hebben erg genoten van het uitstapje met paard en wagen waar je mee de bergen in gaat en vanaf een uitkijktoren zicht hebt over (bijna) het hele meer!!!

Voor ons als gezin met jonge kinderen is Hongarije een vakantieland geworden waar we waarschijnlijk nog wel een keer naar toe willen. Ook het financiële plaatje speelt hierbij een rol. Vergeleken met vele andere Europese landen is Hongarije prima betaalbaar!

Krisztina, nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en hoogstwaarschijnlijk tot de volgende keer!!

Ellen Hagesteijn en haar dochter Thirzah

Het was een top geprganiseerde reis waarin we veel maar nog niet alles van Hongarije hebben gezien.

Mijn  interesses en die van mijn dochter van 8 jaar heb ik aan Krisztina Vink van HunTravel verteld. Zij heeft voor ons een reis samengesteld waarin aan al onze eisen werd voldaan.

Na een prettige vlucht wij door een Nederlandstalige gids opgewacht op het vliegveld van Boedapest. Zij heeft on naar een 4* hotel gebracht, waar wij ook al verwacht werden. Die avond zijn we gaan zwemmen in het thermaal bad op loopafstand van het hotel.

Dinsdag zijn we onder begeleiding van een Engelstalige gids een grottentocht gaan ondernemen. Moe maar voldaan keerden we terug naar ons hotel waarna we weer zijn gaan zwemmen. In het hotel kon je de zwemkaartjes op je kamer zetten zodat je niet in de rij hoefde te staan.

Woensdag werden we opgehaald door een Nederlandstalige gids die ons 3 uur lang over de geschiedenis van Buda vertelde.  s’ Middags zijn we naar de dierentuin gegaan die ook op loopafstand van ons hotel was.

Donderdag had Krisztina een auto vooe mij geregeld waarmee ik naar Visegrád in de Douna bocht reed. Dit was een mooi plaatsje met een ruine die voor een groot deel gerestaureerd was en met een Engelstalige gids kan bezoeken. In Visegrád had ik ook een 4* hotel met wellness activiteiten.

Vrijdag ben ik naar het Balatonmeer gereden waar we in ons hotel al werden opgewacht nadat we met een veerpont het meer waren overgestoken. Aan het Balatonmeer zijn we nog een paar dagen gebleven om te zwemmen en te genieten.

Zondagavond ben ik vlakbij het vliegveld van Boedapest gereden om de auto terug te brengen en heb nog een laatste nacht en een nieuw hotel geslapen bij de airport met wellness activiteiten.

Maandag vroeg hebben we het mooie vakantieland achter ons gelaten en naar huis gevlogen.

Krisztina, het was een stressvrije goedgeorganiseerde vakantie om niet snel te vergeten!

Dank je wel voor de goede zorgen!

Zsolt Szirony en zijn familie

Ik ben heel erg tevreden over onze weekendtrip georgeniseerd door HunTravel.

Krisztina Vink nam veel tijd en moeite om onze wensen en problemen te begrijpen en ze werkte daarna de best passende aanbieding uit.

Ik kreeg gezondheidsproblemen die er voor zorgden dat er aanpassingen in het reisschema gemaakt moesten worden en die werden zonder problemen ondersteund en verwerkt.

Bedankt voor het geweldige weekend!